یک حسابدار

وبلاگ دانشجویان حسابداری علوم و تحقیقات گیلان

یک حسابدار

وبلاگ دانشجویان حسابداری علوم و تحقیقات گیلان

آخرین نظرات
  • ۱۹ مهر ۹۳، ۱۸:۲۳ - فدوی
    تشکر

نحوه جستجو در IranDoc و Sika

چهارشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۳ ق.ظ

یکی از مسائلی که برای انتخاب موضوع مناسب پایان نامه باید به آن توجه کرد، جدید بودن است. کارهای تکراری ارزش انجام ندارند و جدید بودن موضوع مورد توجه اساتید راهنما و دانشگاه­ هاست. بنابراین دانشجو قبل از انتخاب موضوع و نگارش پروپوزال باید از نو بودن موضوع انتخابی خود اطمینان حاصل کند که این کار با جستجو در سامان ­های اطلاع ­رسانی امکان­پذیر است.

حتی پس از انتخاب موضوع دانشجو برای نگارش پیشینه و ادبیات پژوهش خود لازم است از کارهای انجام شده مشابه اطلاع کسب کند و جنبه­ های نو بودن موضوع خود را با استناد به آنها بیان کند. سایت پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران که در بین دانشگاهیان با نام ایران داک شناخته شده است، یکی از مراکز معتبر برای جستجوی منبع از جمله پایان نامه به شمار می­رود. اما آنچه که برای استفاده از این سایت اهمیت دارد آشنایی با امکانات، شرایط دسترسی، روش جستجو، نحوه دانلود و سفارش منبع است. در ادامه روش استفاده از این سایت به صورت مرحله به مرحله ذکر می­شود.

منبع: کتابخانه مرکزی فردوسی مشهد و  سیــکا

لینک ایران داک : راهنما

لینک سیکا : دریافت

  • ۹۲/۰۹/۰۶
  • ۲۳۵۰ نمایش
  • رضوان هوشمند

ایران داک

سیکا

پایان نامه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی