یک حسابدار

وبلاگ دانشجویان حسابداری علوم و تحقیقات گیلان

یک حسابدار

وبلاگ دانشجویان حسابداری علوم و تحقیقات گیلان

آخرین نظرات
  • ۱۹ مهر ۹۳، ۱۸:۲۳ - فدوی
    تشکر

پیدا کردن شماره حساب از روی شماره کارت

چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۱۴ ق.ظ

صبح امروز مرحله دوم ثبت نام جهت دریافت یارانه ها استارت خورد. در مرحله قبلی که اشخاص می تونستن با هر دو شماره کارت و حساب ثبت نام انجام بدن. اما در این نوبت سایت عزیز! “رفاهی” فقط شماره حساب بانکی را قبول می کنه که بسیاری از هموطنان عزیز فقط شماره کارت دارن و باید شماره حساب را پیدا کنند. دوستان اگر خواستند غیر حضوری به دست بیارن چند راه حل داره:

  • اول: اینکه به خودپرداز بانک مراجعه کنند که با گرفتن صورتحساب ، در بالای برگه شماره حساب هم درج میشه.فقط دقت کنید باید از دستگاه مربوطه بانک خودتون باشه. یعنی مشتریان بانک ملی از خودپردازهای این بانک شماره حساب را بگیرند.
  • دوم: تمامی شعب به صورت تلفنی هم در ازای اعلام شماره کارت، شماره حساب را به شما اعلام می کنند.
  • سوم: این روش خاص مشتریان بانک ملیه که کارتشون رمز دوم داره: به منوی انتقال وجه در سایت بانک ملی مراجعه کنید(اینجا را کلیک کنید) و از کارت خودتون مبلغی را به همون شماره کارت انتقال بدین.مثلا اگر شماره کارت شما ۶۰۳۷۹۹۱۸۱۵۵۲۶۸۳۸ هست در قسمت مقصد هم همون شماره را وارد کنید. در مرحله بعدی،شماره حساب شما نمایش میشه، مثل این تصویر: کلیک کنید

اگر سوالی دیگه ای هم داشتین در بخش نظرات در پایین همین صفحه اعلام بفرمایید، سعی می کنم در اولین فرصت جوابگو باشم.
باز هم تاکید می کنم، در مورد بانکهایی غیر از بانک ملی حتما به خودپرداز مربوط به همون بانک مراجعه کنید و با گرفتن موجودی و یا چند گردش آخر ، به شماره حساب مربوطه دسترسی پیدا کنید.
در صورتی که این نوشته کمکی به شما نکرد  می توانید از طریق تماس با مرکز ارتباط با مشتریان بانک مربوطه به پاسخ دست پیدا کنید.

منبع: بانک نوشت

  • ۹۳/۰۱/۲۰
  • ۱۶۲۷ نمایش
  • رضوان هوشمند

بانک ملی

شماره حساب

یارانه

نظرات (۱)

سلام، وبلاگ خوبی دارید.واقعا وبلاگ تکی داری! دوست دارم به عنوان یه کارشناس نظرتو در مورد وبلاگم بدونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی